......... Trzebież | sargath.bikestats.pl

Trzebież

Niedziela, 24 października 2010 · dodano: 24.10.2010 | Komentarze 5

Mimo, iż pogoda dzisiaj nie rozpieszczała to chyba tylko oberwanie chmury mogło mnie dzisiaj powstrzymać przed wypadem do Trzebieży, po wczorajszej zmarnowanej okazji do wycieczki przy pieknej pogodzie.

Z Głębokiego przez Pilchowo i Tanowo, a następnie skręciłem na Tatynię i wzdłuż rz. Gunicy dojechałem do Jasienicy.
Kościół w Pilchowie. © sargath7

Następnie prosta droga do Trzebieży niestety od Jasienicy w deszczu.
Kościół w Niekłończycy. © sargath7

Neptun prosi się o renowację. © sargath7

Kapitan Głowacki. © sargath7

Przystań jachtowa. © sargath7

Chciałem jeszcze dojechać do Nowego Warpna ale było już za późno.
Skierowałem się w stronę Szczecina ta samą drogą, ale przed Uniemyślem odbiłem na Zielony Szlak Ornitologów, jest to pierszy zjazd w las po lewej jadąć od Uniemyśla bez żadnego oznaczenia.
Zielonym szlakiem do samego końca czyli do miejsca w którym łaczy się z czerwonym i koło leśniczówki Podbrzezie na asfalcik w stronę Tanowa.

Kategoria Wycieczka

| 08:36 wtorek, 26 października 2010 | linkuj staram się wiedzieć jak nawięcej o okolicach i wyszukuję różne ciekawostki o otaczających Szczecin terenach, ale jeszcze dużo jest do poznania :)
jotwu
| 06:54 wtorek, 26 października 2010 | linkuj Zielony Szlak Ornitologów, leśniczówka Podbrzezie - widać świetnie orientujesz się w tych nieco dalszych okolicach Szczecina.
| 06:14 poniedziałek, 25 października 2010 | linkuj żałuj bo wiaterek był w plecy :), no dobra z powrotem trochę było w twarz, ale ... co tam raz się żyje :)
rtut
| 21:07 niedziela, 24 października 2010 | linkuj Podziwiam. Też miałem zamiar w końcu się ruszyc ale niestety wiaterek skutecznie mnie odstraszył.