......... Wpisy archiwalne Maj, 2012, strona 1 | sargath.bikestats.pl

Kategoria Akcje rowerowe

Pyrzyce - Banie

Sobota, 26 maja 2012 · dodano: 14.06.2012 | Komentarze 1

Wypad z Adrianem tym razem po polskich asfaltach. Wyszło spontanicznie, bo praca jednak go nie pochłonęła, więc można było pokręcić korbą. Niestety czas ograniczony, a wszystko wina dekarza. Musieliśmy znaleźć kompromis kilometrowo/czasowy więc wybór trasy pozostawiłem Adrianowi i wyszło z tego Gryfino – Pyrzyce – Banie - Gryfino ot taka szybka siedemdziesiątka po lekkich hopkach.

Jechało się bardzo dobrze, najpierw musiałem oczywiście dotoczyć się do Gryfina, więc miałem czas na rozgrzewkę. Około 9 dobiłem i mogliśmy śmigać. Ze względu na ograniczony czas i dbałość o średnią specjalnie się nie obijaliśmy. Do Pyrzyc i dalej do Bań tempo było spokojne, ale już na powrocie do Gryfina trzeba było podkręcić tempo :)

Gdzieś w okolicach Bań przejechaliśmy się nowo wybudowaną ścieżką asfaltową. Jak skończą to będzie fajna opcja dla szoski :)

W Gryfinie jesteśmy grubo przed czasem, więc skorzystałem z zaproszenia Adriana na kawę i chwilkę jeszcze się pobyczyłem, popijając zajebistą kawkę :D

Do Szczecina już solo, reperowałem średnią.

Piątek, 25 maja 2012 · dodano: 03.06.2012 | Komentarze 4

Czwartek, 24 maja 2012 · dodano: 03.06.2012 | Komentarze 0

Środa, 23 maja 2012 · dodano: 03.06.2012 | Komentarze 0

Wtorek, 22 maja 2012 · dodano: 03.06.2012 | Komentarze 0

Schwedt i przepchane zawory Misiacza :P

Sobota, 19 maja 2012 · dodano: 01.06.2012 | Komentarze 2

W pewien weekend otrzymałem nietypową propozycję rowerowania, a mianowicie szybki trip do Schwedt z Misiaczem w celu przedmuchania zaworów. Nie mając żadnych planów pomysł bardzo mi się spodobał, po za tym dawno nie jeździliśmy razem (Misiacz walczył ze sobą wewnętrznie, próbował wmawiać sobie, że jest tylko turystą, ale no… wiadomo… :P). Misiacz, któremu znudziła się partyzantka miejska, krótkometrażowe wypady z sakwami i brak możliwości wpisywania czasu przejazdu, bo ciągle ktoś go spowalniał i średnia nie była godna takiego cyborga, postanowił tak jak wyżej napisałem przedmuchać zawory.

Ustawiliśmy się pod Tesco chyba koło 10:00. Misiacz podjechał na zabytkowej szosie która nie dość, że waży tyle, że o takich wagach obecnie się nie rozmawia to jeszcze dociążył ją sakwami wielkości jak dookoła Polski. Zastanawiałem się też czy się umawialiśmy na jazdę, czy na turystykę, ale wyszło na to, że zawory chyba są mocno zapchane :P. Chwila pogawędki i za chwilę dołączył do nas jeszcze Gadzik, więc mogliśmy ruszać w stronę Rosówka.

Misiacz zaczął przepychać zawory już za Przecławiem, a jak tylko minęliśmy granicę i wjechaliśmy na asfalty Rzeszy to zamienił się w prawdziwego Herr Misiatzch’a i momentami mieliśmy momenty zaskoczenia kiedy wyrywał do przodu. Koło Mescherin Gadzik pognał do przodu, a ja z Misiaczem posnuliśmy się spokojnym tempem Odrą – Nysą. Po drodze zgarnęliśmy go czekającego na nas przed Gartz i dla odmiany i rozgrzewki urwaliśmy Misiacza, który dołączył już Gartz.

W Gartz chwila postoju, ale tylko chwila, bo Misiacz się niecierpliwił, więc ospałym tempem ruszyliśmy dalej, ospałym, bo bruk był i szkoda kół :P Dalej na odkrytym terenie trochę wiało z boku i od frontu, ale co tam trzeba kręcić, piwo samo nie przyjdzie do nas, więc koniec z przerwami, aż do monopolowego :D

Monopolowy, czyli spożywczak Rewe w Schwedt zapewnił mi browarka, czekoladę i litrową oranżadę w sumie za 1 ojro :) Pod sklepem pić nie chcieliśmy (choć można było) to jednak lepiej walnąć zacny trunek w przyjemniejszych okolicznościach więc bujnęliśmy się na promenadę nad Odrę. Konstruktywne rozmowy o życiu, browar i coś na ząb umilały nam sobotni czas, pogoda dopisywała znakomicie i powoli zaczynałem odczuwać niechęć do powrotu :D Pocieszający był fakt, że wiatr teraz będziemy mieli w plecy :).

Browarek na ławeczce w Schwedt nad Odrą :) © sargath7

Po wyjeździe z miasta, szybko trzeba było zarządzić postój, bo filtracja nastąpiła błyskawicznie i jak to było rok temu wzbogaciliśmy jakieś wody pitne koło Schwedt. Poprzednio była niezła afera, bo wykryli jakąś colę w kiełkach z Turcji, więc nam się upiekło, teraz pewnie znajdą fante :P

Do Gartz na powrocie jechało się wyśmienicie, zaciągaliśmy ponad 50 z Gadzikiem i … zgubiliśmy Misiacza. Zaczekaliśmy więc w cieniu w Gartz, bo grzało niemiłosiernie. Po kilku minutach dołączył do nas nasz stary poczciwy Misiacz kox sam w sobie i niekwestionowany cyborg, zatrzymał się tylko na fotkę nowo nabytej opalenizny i wyrwał do przodu, tak że z Gadzikiem znowu mieliśmy pościg :D

Z Gartz już spokojnie, aż do postoju na stacji w Rosówku. Misiacz musiał schłodzić obwody, przed podjazdem za Kołbaskowem, ale nie potrzebnie, bo jechało się wyśmienicie :) Na rondzie Hakena się rozdzieliliśmy i mogłem przystąpić do reperacji średniej, jednak nic z tego, miejskie światła skutecznie mi to uniemożliwiły.