......... Wieża Bismarcka | sargath.bikestats.pl

Wieża Bismarcka

Niedziela, 31 października 2010 · dodano: 01.11.2010 | Komentarze 6

Niedzielny wypad terenowo po Szczecinie na wieżę Bismarcka. Myślałem o tej wieży już od dłuższego czasu, ale zawsze miałem wymówkę że to za krótka trasa i można tam pojechać w każdej chwili, a dzisiaj ze względu na ograniczony czas udało się zrealizować plany i przypomniałem sobie, że ta wieża istnieje :) między innymi dzieki wmiance na bikelogu Mateusza.
Przejechaliśmy wzdłuż żółtego Szlaku Gocławskiego pod samą wieżę.
Teren w okolicach skrzyżowania czerwonego z żółtym na ul. Podburzańskiej. © sargath7

Po drodze natknęliśmy się na pomnik upamiętniający poległych w I w.ś. sportowców, odrestałrowany w 2007 roku. © sargath7

Wieża niestety domaga się renowacji, obecnie służy jako ścianka wspinaczkowa. © sargath7

Widok z cokołu wieży. © sargath7
Kategoria Wycieczka

| 17:45 wtorek, 2 listopada 2010 | linkuj jurektc - najśmieszniejsze jest to, że byłem tam pierwszy raz, a mam tam rzut beretem :)
mm85 - w sumie jedna konkretna, tylko liście przeszkadzają bo mój bieżnik nie wyrabia :)
Misiacz - faktycznie tam zmierzali, ale zdjęcie jest zrobione na Ścieżkami Dzików (czerwony)
Misiacz
| 08:43 wtorek, 2 listopada 2010 | linkuj Namieszałem :)))
| 08:42 wtorek, 2 listopada 2010 | linkuj Łojojoj, wpis miał być gdzie indziej :))) Już przenoszę ;)
| 08:40 wtorek, 2 listopada 2010 | linkuj Wehrmacht przekroczył granicę i szlaja się w pobliżu ...Szlaku Pokoju :)))
Fotka z bramą jest rozśmieszająca!
mm85
| 06:49 wtorek, 2 listopada 2010 | linkuj Fajne górki są w okolicach tej wieży, tylko mało.
jurektc
| 16:52 poniedziałek, 1 listopada 2010 | linkuj Też musze tam kiedyś skoczyć porobić pare fotek.Może uda mi sie namówić Misiacza to skoczymy tam popstrykać razem :)
Gdzieś w okolicach Gryfina jest opuszczony dworek widziałem pare fotek z tamtego miejsca są dosłownie powalające jak lubisz takie klimaty to sie tym zainteresuj.