......... Głębokie | sargath.bikestats.pl

Głębokie

Niedziela, 19 grudnia 2010 · dodano: 19.12.2010 | Komentarze 7

Miał być odpoczynek dzisiaj całkowity i dobrze mi to szło tak do 13, kiedy to wyszło słońce, nie trzeba było mnie długo namawiać po chwili zbiliżałem się do Głębokiego gdzie zrobiłem jedną rundkę... nie lubię się kręcić w koło więc tylko jedną :). Na dalsze wycieczki nie było już czasu, za późno to słońce wyszło :)
Przechodnie patrzyli na mnie jak bym na golasa biegał, normalnie jakby coś było dziwnego w jeździe cały rok, jeden dziadek zaproponował mi sanki gdy ustępował mi "koleiny" nadrodze :)
Trochę fotek...

Kompozycja z drzew słonecznych © sargath7

Zamarznięte ręce © sargath7
Kategoria Wycieczka

| 20:15 środa, 22 grudnia 2010 | linkuj odpada 1.1.2011 będę na nartach, ale proponuję 24.12.2010 skoczyć po piwko do locknitz :)
jurektc
| 17:34 środa, 22 grudnia 2010 | linkuj No no,Pawle to dałeś czadu :D
Kiedy sie w końcu wybierzemy razem :) cos mi sie wydaje ze dopiero 1-1-2011 :D
jotwu
| 14:28 środa, 22 grudnia 2010 | linkuj Dla tak uroczych zdjęć chyba warto było zmarznąć ? Słońce prześwitujące przez gałęzie drzew - świetny efekt.
| 17:05 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj cholernie zmarzły mi paluchy w rękach, jak jechałem do domu to momentami czułem jakby mi paznokcie się odklejały od palców :)
kundello21
| 11:16 poniedziałek, 20 grudnia 2010 | linkuj Widać bardzo dobrze na zdjęciach że było cholernie zimno...
Misiacz
| 18:50 niedziela, 19 grudnia 2010 | linkuj Widocznie tak śmignąłeś, że Cię nie zauważyłem na mojej mulastej "Kozie"... ;)