......... Wkrzańska - po staremu | sargath.bikestats.pl

Wkrzańska - po staremu

Niedziela, 27 lutego 2011 · dodano: 27.02.2011 | Komentarze 7

Po wczorajszym wypadzie do okoła Miedwia odezwał mi się stary ból mieśni w prawym kolanie i zastanawiałem się czy nie darować sobie dzisiejszej wycieczki, ale już w piątek obiecałem Axis'owi że pojadę to trzeba było słowa dotrzymać, poza tym pogoda bardzo mobilizowała.
Spotkalismy się na Głębokim i pocisnęliśmy czerwonym wzdłuż jeziora i koło polany Bagienna Olszyna odbiliśmy do Bartoszewa.

Jak jezioro zamarznięte to nie ma problemów z parkowaniem rowerów :D:D:D © sargath7

Jezioro Bartoszewo © sargath7

Jechaliśmy bardzo spokojnym tempem po drodze mijając multum rowerzystów i pieszych tumanów. Z Bartoszewa żeby nie wracać ta samą droga zachaczylismy o Sławoszewo, a potem na dziko przez las do Dobrej. Z Dobrej mieliśmy dojechać do Urzedu Miejskiego, ale ze wzgledu na zapas czasu dojechaliśmy do zamku i na wały skąd skierowaliśmy się do domów.

Wieża zamku Książąt Pomorskich © sargath7

Krużganek na zamku © sargath7
Kategoria Wycieczka

butros
| 20:44 poniedziałek, 28 lutego 2011 | linkuj O kurcze, komentarz nie do tej wycieczki miał iść !
| 20:42 poniedziałek, 28 lutego 2011 | linkuj Na pielgrzymce byliście, że tyle tych kościołów ? ;)
| 19:21 poniedziałek, 28 lutego 2011 | linkuj Misiacz - w niedzielę było sporo ludzi na rowerach i z Axisem wypatrywaliśmy jakiś ciekawych i wysportowanych rowerzystek więc średnia spadła :P
Marek - to bardzo piękny zamek i często go fotografuję :)
Jurek - popisałeś się Ty z Misiaczem w ten weekend a nie ja, to na waszym koncie jest grubo ponad 200km :D:D:D
AreG - nie kościoły, a zabytki i jak widać są :D
AreG
| 17:57 poniedziałek, 28 lutego 2011 | linkuj A gdzie kościoły :)))
jurektc
| 14:30 poniedziałek, 28 lutego 2011 | linkuj No to gościu sie popisałeś :):)
Misiacz
| 21:59 niedziela, 27 lutego 2011 | linkuj Faktycznie, jak na Ciebie (Cyborgu) to prawie stałeś w miejscu!
Ciągnąłeś przyczepę campingową, czy co? :)))