......... Wiosenny upgrade - full XT | sargath.bikestats.pl

h km/h:

Wiosenny upgrade - full XT

Czwartek, 7 kwietnia 2011 · dodano: 07.04.2011 | Komentarze 15

Ile się musiałem naczekać na ten dzień, masakra, ale się doczekałem, no może nie zupełnie, tak w 70%. Opiszę chociaż te 70 %. Wiosenna wymiana obięła cały napęd i koła - dobra jedno koło - tylne. Przednie to jest to 30% - jak dobrze pójdzie to za tydzień zmienie - czekam już ponad miesiąc na piasty, narazie tylna przyszła więc zamontowałem :)

Napędzik XT + Cranki C © sargath7

Novatec nt d712 sb (2011) © sargath7

Alexrims xcr 100d 32otwory © sargath7

Upgrade Napędu:

Korba Deore na XT razem z suportem - (1080g - 860g = 220g)
Kaseta Deore na XT - (360g - 250g = 110g)
Łańcuch Deore na XTR - (293g - 270g = 23g)
Pedały M520 na Crank Brothers C - (380g - 290g = 90g)

Na napędzie zaoszczędziłem - 443g :)

Upgrade Koła tylnego:

Piasta tylna Novatec nt d712 sb (maszyny) - 268g
Obręcze Alexrims xcr 100d 32otwory - 395g
Szprychy Mach 1 - 2/1,8/2 z nyplami - 187g (32 szt)
Zacisk Novatec - 50g

Stare ważyło 1410g - nowe 900g = 510g (ale na klocach jeździłem :))

Na kole tylnym zaoszczędziłem 510g

W sumie dzisiaj rower schudł 953g !!! :)))

Kaseta XT + łańcuch XTR + piasta 712 w tle © sargath7

Korba XT © sargath7

Crank Brothers Egg Beater C © sargath7

Nowe bloki w butach © sargath7

W całości - zrzut 953g © sargath7

Jak jeszcze manetki zmienie na XT to będzie komplecik :)
Wkrótce, mam nadzieję, dostać też w ręce przednie koło :)
Kategoria Serwis

Dawko
| 07:14 czwartek, 14 kwietnia 2011 | linkuj Shimanko,
widzę, że wiosna to naturalna pora upgrade'ów dla dosiadających Experty ;-) . Ja póki co poprzestałem na korbach, kasecie i manetkach SLX, redukcja masy nie jest więc tak imponująca, jak u Ciebie. Zabawę z XT zaplanowałem na przyszły sezon (trzeba sobie stopniować przyjemność ;-) ) i po Twoich doświadczeniach wiem już, że zacznę właśnie od kółek.
Pozdrower
| 20:19 piątek, 8 kwietnia 2011 | linkuj Seba - na kebaby jest rezerwa :))
jurektc
| 15:05 piątek, 8 kwietnia 2011 | linkuj No to teraz kolego nam odjedziesz :)
| 13:24 piątek, 8 kwietnia 2011 | linkuj chciałem sam, ale w ramach zakupu zrobili mi to gratis :) więc nie chciało mi się męczyć :))
maccacus
| 09:51 piątek, 8 kwietnia 2011 | linkuj A jeszcze miałem spytać: sam zaplatałeś koło czy odwiedzałeś jakiś serwis?
| 20:58 czwartek, 7 kwietnia 2011 | linkuj Piotrek - jeszcze parę traek sie znajdzie :))
Maccacus - poczuję jak zmienie jeszcze przednie :))
Paweł - zdjęcia są za słabe, na żywo lepiej to wygląda :)
Abarth - w spd to ja już od dawna jeżdżę więc w doktora się bawic nie musisz :D:D:D
Marek - popracujesz i odchudzisz :)
abarth
| 20:47 czwartek, 7 kwietnia 2011 | linkuj To się wykosztowałeś, ale widzę że wagowo warto było. I Cranki Ci na kolana lepiej wpłyną, choć i tak platformy najbardziej łagodne dla kolan :D (spokojnie sam planuję SPD). Teraz ciśnij by do 11 kg zejść ;)
axis
| 20:45 czwartek, 7 kwietnia 2011 | linkuj Gratuluję! Obręcz wygląda rewelacyjnie, napęd też robi wrażenie, chociaż moim zdaniem bardziej pasowałyby czarne ramiona korby.
Za to bloki pedałów wyglądają... śmiesznie :D, ale na pewno tutaj też sporo mniej gramów :)
maccacus
| 20:06 czwartek, 7 kwietnia 2011 | linkuj Kilogram to sporo... na podjazdach na pewno coś nie coś odczujesz :)
Autochton
| 20:05 czwartek, 7 kwietnia 2011 | linkuj Najzzzzzzz..... :) Też by mi się przydało trochę nowego osprzętu :]
rammzes
| 20:03 czwartek, 7 kwietnia 2011 | linkuj Długo szło. Podczas ostatniego "zlotu BS" mówiłeś o nowych kółkach, a sporo czasu już zleciało... Swoją drogą, to ten Szczecin się zastał. Mówiłem, żeby trasy na wiosnę zostawić... ;D
Dynio
| 19:59 czwartek, 7 kwietnia 2011 | linkuj Piękny zestaw i rewelacyjnie się prezentuje :)
loraknagard
| 19:53 czwartek, 7 kwietnia 2011 | linkuj Bardzo ładne kółko :D
Prawie kilogram to musi być czuć :D