......... Gryf Maraton MTB Szczecin - edycja I | sargath.bikestats.pl

Gryf Maraton MTB Szczecin - edycja I

Niedziela, 10 kwietnia 2011 · dodano: 10.04.2011 | Komentarze 20

A więc stało się, wystartowałem pierwszy raz w maratonie rowerowym i to co mogę powiedzieć w tym pierwszym zdaniu to... było zajebiście :)))

Start - odbył się o godzinie 11:00 koło szkoły nr 74 na oś. Bukowym. Na starcie stanęło około 140 uczestników z czego, ku mojemu zdziwieniu, aż ponad 80 w maratonie na 35 km (mi wyszło około 38km i tyle faktycznie z granicą kilkuset metrów było), czyli tym co ja.

Trasa - przebiegała przez puszczę Bukową, wg mnie bardzo wymagająca, długie pojazdy w większości z głębokimi koleinami na których wielu zaliczało gleby. Zjazdy natomiast nie zauważalne ze względu na jakość nawierzchni która, albo była brukowana, lub szutrowa z koleinami po traktorach, wypełnionymi torfem i zdradliwe przykryte warstwą liści, właśnie takie pułapki na zdjazdach powodowały efektowne salta w wykonaniu uczestników.
Ja zaliczyłem jedną glebę na końcu zjazdu były liście, a pod nimi głębokie błocko, koło mi ugrzęzło po oś, a tył mojego roweru postarał się, abym długo na nim nie posiedział :)
Bardziej na południe w okolicach Żelisławca i Binowa na otwartej przestrzeni, jadąc przez pola wiał silny wiatr w twarz. Wiatrzycho było cholernie wykańczające.
Podsumowując traska była bardzo ciekawa i z pewnością nie łatwa.

Wyniki - w swojej kategorii, czyli M2 zająłem 8 miejsce na 21, a ogólnie wśród uczestników maratonu na 35km okolice 20 miejsca na około 80 dokładnie będę wiedział jak opublikują wyniki na stronie organizatora, to samo tyczy się kwalifikacji OPEN.

Na starcie spotkałem Bartka który ruszył za nami i odpykał traskę z dobrym czasem, szkoda że nie startował oficjalnie. Pozdrowienia.

Gratulacje dla wszystkich tych co byli przedemną i za mną :)

Na starcie Gryfa I 2011

Pierwsze proste i zakręty

Pierwsze długie podjazdy

Okolice Kołowa

Niektórzy tak kończyli wyścig

Mój numer startowy © sargath7
Kategoria Maratony

sikorski33
| 17:01 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Moje uznanie!
wober
| 20:11 czwartek, 14 kwietnia 2011 | linkuj Ostatnie zdjęcie to chyba Olek z którym czasami w Puszczy latałem na szosie :D
mm85
| 12:14 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj Jak bym wiedział że w tym roku są większe puchary, to też bym wystartował :D
rowerzystka
| 20:06 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj Duże uznanie. Wczoraj byliśmy w tych stronach, mijaliśmy dużą ilość uczestników :)
| 19:44 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj dziękuję wszystkim za uznanie :)
AreG
| 08:59 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj Gratulacje!
lewy89
| 07:35 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj Bardzo dobry wynik, gratulacje. Trasa faktycznie miejscami niezwykle techniczna, łatwo było o wywrotkę. Teraz już wiesz na czym to wszystko polega, także do następnej edycji przystąpisz już z pewnym doświadczeniem i będzie jeszcze lepiej. :)
athena
| 05:52 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj Gratulacje !!!!!!!!!
kfiatek13m
| 21:18 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj Gratulacje :)
michuss
| 20:29 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj Gratulacje, super wynik!
kundello21
| 19:36 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj Super:) Gratulacje. To wciąga że hej:) Zobaczysz, że będziesz chciał jeszcze i jeszcze
dornfeld
| 19:17 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj Gratulacje.
jurektc
| 17:19 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj Brawo Paweł. 8 miejsce na pierwszy start, to uważam za bardzo dobry wynik.
Wielki szacun za odwage.
rtut
| 17:18 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj No to gratuluje pierwszego startu i wyników.

@klosiu Gryf maraton to jest taka impreza której początki sięgają połowy lat 90 ubiegłego stulecia. (fajnie brzmi). Impreza się rozwijała z roku na rok, aż do tego roku. W zeszłym roku było 12 edycji w tym roku są 4. Tzn pozostały jeszcze trzy. Wyścig w stylu XC kryterium szosowe i jeszcze jeden maraton w puszczy we wrześniu.
axis
| 17:04 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj Gratulacje. Trasę maratonu trzeba zrobić w przyszły weekend!
klosiu
| 17:03 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj A co to w ogóle za cykl? Na stronie chyba niewiele informacji jest, ile jest edycji i kiedy mniej więcej?
Misiacz
| 17:01 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj Gratulacje!
Gryf
| 16:52 niedziela, 10 kwietnia 2011 | linkuj Brawo! 8 miejsce jak na pierwszy raz to super. Tylko jedna gleba w takim terenie? Wiadomo, że na takich imprezach jedzie się na łeb na szyję, każdy chce wygrać ;-)