......... Międzyzdroje | sargath.bikestats.pl

Międzyzdroje

Sobota, 16 kwietnia 2011 · dodano: 16.04.2011 | Komentarze 9

Wypadzik czysto spontaniczny, w piątek dryndnąłem do Jurka z informacją, że jak jedzie nad morze na rybkę to się zabieram z nim, nie minęło parę sekund I już traska była gotowa :)

O 9 jak to w zwyczaju bywa spotkaliśmy się na moście długim.

Punkt zborny - Most Długi © sargath7

Obecni - Jarek, Jurek, Adrian, Piotrek i ja. Był jeszcze Misiacz, który przyjachał tylko popatrzeć na turystów, a samemu pognał ekspresowym tempem do Schwedt po aerodynamiczną osłonę do roweru, bo jak się okazało średnia 45 km/h spadła mu do 44,8 z powodu jej braku :)

Wyruszyliśmy z małym poślizgiem, bo w ostatniej chwili zwerbowaliśmy na traskę Rammzesa.

Na początek tempo spacerowe 24 – 25, za Kliniskami doszło do 28 – 30 i tak pozostało (żeby nie było, że na złamanie karku )

Pogoda i ekipa zajebista więc do Zielonczyna zeszło szybko. Niestety Jarkowi koło omsknęło koło szlabanu pod punktem widokowym i zaliczył bliskie spotkanie kolano – szlaban, ueehh nie chcecie tego zobaczyć :))))

Punkt widokowy - Zielonczyn © sargath7

Z Zielonczyna do Wolina, a potem prosta droga do Międzyzdrojów.

Międzyzdroje - szybko poszło © sargath7

U celu oczywiście jedzonko, tym razem rybka, w końcu jak nad morze to na rybkę, a nie jak to niektórzy wymyślili kebab, zainteresowani wiedzą o kim mówię :)
Po rybce na molo i tam też pożegnaliśmy Jarka i Jurka którym jak zwykle było mało więc wrócili w droge powrotną także rowerami :)

Klif w Międzyzdrojach © sargath7

Na molo w Międzyzdrojach © sargath7

Ostatnia wspólna fotka (beze mnie) :) © sargath7

Pozostali, czyli ja, Piotrek i Adrian śmignęliśmy na pociąg do Szczecina, dzisiaj było naprawdę wyjątkowo zajebiście :)))

Dzisiaj wyjątkowo Jurek nie miał aparatu, więc mi przypadła rola kamerzysty, poniżej filmik który zmontowałem, maskara tyle czasu to trwało, Jurek! woż aparat :)))

Pierwotnie miała być inna muza, a były problemy z prawami autorskimi więc teraz jest jak jest :(

| 06:51 poniedziałek, 18 kwietnia 2011 | linkuj co do filmu to poprawię, ale potrzebuję czasu, dodam go razem z nowymi wpisami, dodałem klip który jest na prawach autorskich i teraz muszę znaleźć coś nowego :)

Seba - zakaz jest tylko na obwodnicy Dargobądza i moście w Wolinie, a na pozostałych odcinkach można smigać :) Zakazów nie złamaliśmy :)
Gryf
| 19:36 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Paweł, zrób coś z tym filmem, chętnie bym sobie oglądnął :(
Misiacz
| 12:53 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Twój powrót pociągiem zaskoczył mnie mocno! ;)
maccacus
| 10:10 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Bardzo fajna trasa, będe się musiał w końcu do Was podczepić któregoś razu :)
Pozdrawiam!
jurektc
| 08:35 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj A jeszcze słwko na temat traski.
Paweł traska była urocza, spokojna, czyli turystyczna.A powrót z Jarkiem to czysta przyjemność :):):)
| 08:34 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj Hehehehehe , ciekawy filmik :):):)
rammzes
| 07:17 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj To Cię pociesze ;D Prawa autorskie do filmu są! <lol2> Zmieniaj! ;DDD