......... Masa czerwiec - "Świętojańska" | sargath.bikestats.pl

Masa czerwiec - "Świętojańska"

Piątek, 24 czerwca 2011 · dodano: 01.07.2011 | Komentarze 0

Masa Czerwcowa – odbywająca się tradycyjnie w ostatni piętek czerwca otrzymała przydomek „Świętojańskiej” i chyba większość stałych bywalców uznała że trzeba świętować Jana i nie przyjechali, albo to wina tych kilku kropelek które spadły 15 minut przed osiemnastą.

Policja chyba też została zaskoczona „tłumem” przybyłych rowerzystów, bo pojawili się w dość licznym gronie, ale po drodze kilku chyba sobie przypomniało o zaproszeniach „Świętojańskich” więc urwali się po drodze. Reszta natomiast przeciągnęła nas w ekspresowym tempie przez całe miasto co zaowocowało mega średnią jak na tego typu imprezę.

Ciekawostka jest iż w masie uczestniczył Cornelius który obecnie jest w trakcie trzyletniej podróży dookoła Bałtyku. Poruszał się na bardzo ciekawym rowerku towarowym, gdzie kierujący siedzi tylnej części jak na normalnym rowerze lub rikszy, a z przodu zamiast przedniego koła jest platforma ładunkowa z jednym kołem na czole. Pojazd mimo utrzymania zasady jednośladu wydaje się być bardzo stabilny. Fabrycznie rower pełni funkcję transportera do przewozu nagłośnienia na imprezach rowerowych.