......... Szczecin nocą #1 | sargath.bikestats.pl

Bazylika archikatedralna św. Jakuba © sargath7
Kategoria Praca, Szczecin nocą

maccacus
| 18:12 wtorek, 4 października 2011 | linkuj Jak z ręki focone na sporej ogniskowej to rewelka :)
Chcesz to mogę pożyczyć Ci statyw na nocne wypady i polecam też tzw. "złotą godzinę" czyli jak już latarnie są włączone ale niebo jeszcze lekko sine - moim zdaniem wtedy takie foty mają najlepszy klimat. ISO trzymaj jak najniższe to szumy nie zepsują Ci zdjęcia chociaż w sumie ja już od dawna nie śledzę nowości foto i nie wiem na jak zaawansowanym poziomie są dzisiejsze odszumiarki w aparatach ;)
| 17:56 wtorek, 4 października 2011 | linkuj Adam - problem jest wg mnie w ogniskowej, robiłem to z trasy zamkowej na dużym zoomie, aparat leżał na balustradzie, ale pech chciał, że najlepszy kadr był nad dylatacją i jak samochód przeskakiwał to strasznie trzęsło, czas naświetlania dałem 5 sekund, ale iso chyba powinnienem dać większe bo zrobiłem to na 80 więc może dlatego, przysłonę na auto. Lepiej wyszły Wały Chrobrego tam jest mniejsza ogniskowa, wyższe iso i dłuższy czas, bo 8 sekund :)
maccacus
| 12:52 wtorek, 4 października 2011 | linkuj No widzę, że się wkręcasz coraz mocniej w fotografie ;)
Ale chyba bez statywu co? Sądząc po latarniach pełną dziurą fociłeś więc czas pewnie też nie za długi ;)
Zgrabny kadr :)
rowerzystka
| 21:35 poniedziałek, 3 października 2011 | linkuj wow
akacja68
| 19:18 poniedziałek, 3 października 2011 | linkuj Cudne zdjęcie.