......... Masowy Przejazd Rowerowy w Stargardzie Szczecińskim | sargath.bikestats.pl

Rower:Onix

Masowy Przejazd Rowerowy w Stargardzie Szczecińskim

Sobota, 12 maja 2012 · dodano: 23.05.2012 | Komentarze 9

Pozornie na sobotę nie miałem nic zaklepane więc postanowiłem pojechać na Masowy Przejazd Rowerowy w Stargardzie, pozornie, bo się okazało, że chłopaki na szoskach pocisnęli nad morze. Niestety wiadomość którą dostałem od Eryka (tutaj podziękowanie) zauważyłem dopiero w niedzielę (coś mam z wiadomościami prywatnymi, nie zawsze mi wytłuszcza jak przychodni nowa, a nie sprawdzam tego codziennie :(( ) . Jednak może i lepiej, bo wiatr był zabójczy, a czytając potem relacje i ich tempo w takich warunkach, zacząłem się cieszyć, że mnie to ominęło :D.

Mój kierunek to Stargard, ugadałem się z Adrianem dzień wcześniej z miejscem zbiórki w Kobylance tak na 10:00, z chaty wjechałem po 9 i byłem jeszcze za wcześnie, jazda to była istna bajka, przez dłuższy czas nie schodziłem poniżej 40 km/h dzięki mega wiatrowi w plecy, zaowocowało to średnią ponad 36 km/h. Na miejscu zbiórki byłem przed czasem i czekając trochę zmarzłem.

Adrian dobił trochę po 10:00, niestety do wiatru nie miał szczęścia. Ruszyliśmy w stronę Stargardu, gdzie jeszcze na rogatkach dorwaliśmy ekipę RS i razem potoczyliśmy się na rynek. Ludzi było nawet sporo, od RS wyhaczyłem zajefajną trąbkę (druga fota) można nieźle pieszych straszyć na ścieżkach :D:D:D

Masowy Przejazd Rowerowy w Stargardzie © sargath7

Trąbki wymiatają © sargath7

Wszystkie foty tutaj:

ZDJĘCIA

W grupie było jeszcze coś (jakaś łajza) co mogło mnie przypominać z racji stroju, ale to nie byłem ja :P

Kilometry podane to tylko dojazdy, na czas przejazdu wyłączyłem licznik :P

Powrót razem z Adrianem do Szczecina, ja do centrum, a on do Gryfina. Niestety w drodze powrotnej mieliśmy takiego wmordewinda, że średnią rozmieniliśmy na drobne :P

P.S. było fajnie, ale w uszach od hałasu dzwoniło mi cały dzień :D:D:D

michuss
| 20:24 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj sargath: ja jak wcześniej widziałem tą podlinkowaną przez Ciebie fotę to zdziwiłem się, że dałeś się namówić na udział w takim "turnieju". :D
Misiacz
| 13:05 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj No fakt, po prostu opisałem niewłaściwą łajzę :))).
| 10:06 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj widzisz Misiacz, musisz nauczyć się czytać ze zrozumieniem :D:D:D
Misiacz
| 08:16 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj Aaa, to nie ta łajza, tylko inna była opisana :D:D:D.
| 07:37 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj Paweł - tak jak napisał Robert :D:D:D
BTW nie mam nic do tych co jeżdżą w takich samych ciuchach, bo to by było z mojej strony nienormalne skoro kupiłem popularny wzór i ogólno dostępny, ale akurat w przypadku tego typka to straszna łajza z niego :P, muszę kupić nowe ciuchy :P:P:P

:D:D:D
lewy89
| 16:04 sobota, 26 maja 2012 | linkuj Na zdjęciu jest jeszcze koleś w czerwonym kasku i stroju Saxobanku. Swoją drogą mam zamiar niedługo kupić komplet Caisse D''epargne, ciekawe co na to Axis? :D
Misiacz
| 21:48 piątek, 25 maja 2012 | linkuj Łajza z trąbką o wyglądzie Sargatha, na rowerze "Orbea" Sargatha, w kasku Sargatha, w stroju Sargatha i w jego rękawiczkach...:)))
Zagadka: kto jest tą łajzą?
Brat-klon? :)))
| 08:24 piątek, 25 maja 2012 | linkuj no tak, ale masa chyba miała tylko z 10-15 km, a dojazd to lwia część całego dystansu i chciałem zobaczyć średnią na dojazdach :)
lewy89
| 21:45 czwartek, 24 maja 2012 | linkuj Ja przestałem wpisywać czas z Mas Krytycznych, dystans wpisuję zawsze cały... ;)